2012. augusztus 7., kedd

Oreo kekszes brownie

Már régóta fel akartam tenni a blogra ezt a brownie-t, csak nem tetszett az eredeti kép, újra meg nem tudtam egy darabig elkészíteni, Oreo keksz hiányában. Most szereztem 3 csomaggal, úgyhogy készíthetem majd a sok oreos finomságot.:)
A brownie alap megint a szokásos, csak az étcsokit felcseréltem fehérrel, és kevesebb cukrot tettem bele.



Hozzávalók
  • 190 g vaj
  • 190 g fehér csokoládé
  • 3 tojás
  • 200 g cukor
  • 110 g liszt
  • 12 db Oreo keksz

Elkészítés
  1.  A vajat és a csokit összeolvasztjuk.
  2. Egy tálban habosra keverjük a tojásokat a cukorral.
  3. Ha a csokis massza lehűlt, belekeverjük a tojásos masszát, és a lisztet.
  4. A massza felét egy sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük, rárakosgatjuk a kekszeket, majd a massza másik felét is ráöntjük.
  5. Előmelegített sütőben, 180 fokon kb. 30 perc alatt megsütjük.

7 megjegyzés:

  1. Ez észveszejtően néz ki! Csodás lehet. Szerintem valamikor hamarosan kipróbálom!:)

    VálaszTörlés
  2. Ez kész, imádom! (Oreo lelőhely, nem túl messze tőled: Szélmalom delikát.)

    VálaszTörlés
  3. Ismét egy kisértés:) Sajna most nem ehetek ilyesmit, de mentem a receptet szebb időkre:)

    VálaszTörlés
  4. Az oreo nekem most már egyészen Flórás kesz lett! Isteni sütit rittyentettél. :)

    VálaszTörlés
  5. Hirtelen amikor ránéztem a kicsi képre, azt hittem mákos...Nahát! Nagyon ötletes!

    VálaszTörlés
  6. Sedith, köszönöm szépen! Remélem, ízleni fog nektek is!

    Nyammm, :))

    Katucikonyha, köszi a tippet, én eddig Müllerben vásároltam, csak kicsit drága. Viszont most hoztam haza sokat Franciaországból.:)

    Kati, most én se ehetek belőle sokat. Még szerencse, hogy van, aki eltünteti.:))

    Petra, köszi!:))

    Illéskrisz, most, hogy mondod, tényleg olyan, mintha mákos lenne.:)

    VálaszTörlés