2012. június 23., szombat

Triplacsokis brownie

Vége lett az érettségiknek. Alapvetően elégedett vagyok, minden ötös lett. (Oké, van egy-kettő, amiből úgy érzem, jobb is lehetett volna, de ezt biztos csak a maximalizmus mondatja belőlem.)
Többek között ezzel a brownie-val ünnepeltem. Mindhárom csoki benne van, szóval csak finom lehet.:)
21x21 cm-es tepsiben készült.


Hozzávalók
  • 250 g vaj
  • 90 g étcsokoládé
  • 90 g fehér csokoládé
  • 90 g tejcsokoládé
  • 4 tojás
  • 300 g cukor
  • 150 g liszt
  • 1 kk só

Elkészítés
  1. A vajat megolvasztjuk, összekeverjük a tojásokkal, a cukorral, a sóval, és a liszttel.
  2. A csokikat külön-külön megolvasztjuk.
  3. A vajas masszát háromfelé választjuk, és mindegyik részhez hozzákeverünk egyféle csokit. Egy sütőpapírral bélelt tepsibe rétegezzük az egészet: alulra a tejcsokis masszát, középre a fehér csokis masszát, a tetejére pedig az étcsokisat.
  4. Előmelegített sütőben, 180 fokon, 25 perc alatt megsütjük.

31 megjegyzés:

  1. Gratulálok a sikeres vizsgádhoz, na, meg a fincsi brownie-hoz is :) !

    VálaszTörlés
  2. Gratula a sikeres vizsgádhoz! Cornwall.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a vizsgádhoz! A süti csodás lett! Nálunk is sláger:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nekem az egyik kedvencem.:)

      Törlés
  4. Nagyon ügyes vagy, gratulálok a sok ötöshöz! No és mi leszel, ha nagy leszel? (Már ha szabad kíváncsiskodni:-) )
    Lányom hónapok óta ezt fújja: "Én vagyok a jó kislány. Süssél nekem brownie-t!" Ha szoktál Disney csatornát nézni, akkor ismered a szöveget. Bár Te már kinőttél belőle. Szóval jöttem hozzád receptért. S tessék, itt is van egy remek recept! Talán ezzel kezdem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tervem, hogyha nagy leszek, nyitok egy saját cukrászdát.:D De ezt teljesen komolyan gondolom!:)
      Nem rémlik ez a szöveg, már rég néztem a Disney csatornát.:)) Megnéztem a blogodon a sütit, nagyon jók lettek!

      Törlés
    2. Flóra, én meg biztos vagyok benne, hogy véghez viszed a terved! Majd hozzád fogunk járni brownie-t enni:-)

      Törlés
    3. Köszi a biztatást. Ha lesz cukrászdám, brownie is tuti lesz. Jó sok.:))

      Törlés
  5. Remek lett a brownied!Gratulálok a sikeres érettségihez!

    VálaszTörlés
  6. Ügyi vagy Flóra!!!! Megkaptál minden esélyt, hogy valóra váltsd az álmaid (bár valljuk be, azok nem az érettségi eredményen múlnak :), hanem az ember kitartásán és hinni "képességén", szerencsére.
    Amúgy meg eddig is gondoltam, hogy megírom, de csak most jutotam el odáig: te egy koronázatlan browniekirálynő vagy. HIhetetlen, nekem még sohasem sikerült, SOHASEM!!!!!!! Nem is nagyon munkálkodom ilyen típusú sütikkel. :P Ha tartasz korrepetálást, majd feltétlenül szólj :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:))
      Szívesen tartok korrepetálást akármikor:D

      Törlés
  7. Hát a maximalizmus látszik a munkáidon is. De ahogy nézem, tanár szemmel, a tanulmányaidon is! Gratulálok, mindkettőhöz! A brownie-val engem simán leköröztél!!!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok, nagyon ügyes vagy! A brownie pedig szokás szerint ínycsiklandozó!

    VálaszTörlés
  9. Flóra, el is készítettem! Nagyon-nagyon finom lett, bár nem olyan szép, mint a tied. Köszi a receptet!

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok a sikeres vizsgákhoz, igazán megérdemelted érte ezt a triplacsokis csodát!! :-) Most merre mész tovább?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      BGF turizmus-vendéglátásra szeretnék menni, de most úgy áll a dolog, hogyha felvesznek, akkor is halasztok egy évet, és megcsinálok egy cukrász OKJ-s képzést.:)

      Törlés
  11. Gratula az érettségidhez, méltó az ünneplésre ez a süti:)Muszáj lesz ezt is kipróbálnom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Hazajöttem, és olyan jó volt, végre nem kellett izgulni. Mások aludtak, én helyette sütit sütöttem:D (Bár éjszaka én is csak 2 órát aludtam:D)

      Törlés
  12. Gratulálok az érettségihez, nagyon ügyes vagy, ilyen eredménnyel megérdemelted a sütivel való ünneplést! Fincsi sütemény. :P

    VálaszTörlés
  13. Egyik brownie-d gusztább, mint a másik :)

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok a sikeres érettségihez, azt hiszem ezzel a brownieval méltó módon ünnepelted meg, iszonyat jól néz ki és biztos isteni finom :)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Kipróbáltam a browniet, de nekem sajnos nem sikerült. Jénai tálban csináltam (másom nincs), az volt a baj? Egy órán keresztül sütöttem mert nem akart megsülni a belseje! :( És hát végül kivettem, mert sok áram ment. Kérlek ha van ötleted írj nekem vissza, mert nagyon jól hangzik a recept és szívesen megcsinálnám sikeresen. De hát, csak a tepsit szúrhattam akkor el, minden mást úgy csináltam ahogy leírtad. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anna!
      Nem baj, hogy jénai tálban sütötted, mekkora volt a tál? Mert ha jóval kisebb, mint a 21x21, akkor nehéz átsülnie. Egyébként meg a brownie-nak pont ez a lényege, hogy addig kell sütni, hogy még a belseje ragacsos maradjon, nem tudom neked mennyire volt nyers a tészta, de ez nagyjából ilyen.:)

      Törlés