2011. július 31., vasárnap

Kétszínű brownie

A brownie számomra megunhatatlan. Minden egyes variációjában isteni finom. És az otthoni, házi készítésű a legjobb. Ettem már cukrászdában és kávézókban is, de egyik sem volt olyan finom, mint az itthon készített. És nem is nehéz megcsinálni, szóval mindenképp érdemes otthon sütni.
Általában nincs benne sütőpor, és kevesebb időt kell sütni, ez egy ilyen kivételes változat.:)
A brownie egy 22x35 cm-es tepsiben készült.


Hozzávalók

Étcsokoládés tészta:
  • 12 dkg vaj 
  • 20 dkg étcsokoládé
  • 30 dkg cukor 
  • 16 dkg liszt 
  • 3 tojás 
  • 0,5 kk sütőpor
  • 35 g kakaópor

Fehér csokoládés tészta:
  • 12 dkg vaj 
  • 20 dkg fehér csokoládé 
  • 22 dkg cukor 
  • 15 dkg liszt 
  • 3 tojás 
  • 1 kk sütőpor

Elkészítés
  1. 12 dkg vajat és az étcsokoládét vízgőz felett megolvasztjuk, majd hűlni hagyjuk. 
  2. Hozzáadjuk az étcsokoládés tésztához való többi hozzávalót. 
  3. 12 dkg vajat és a fehér csokoládét vízgőz felett megolvasztjuk, majd hűlni hagyjuk. 
  4. Hozzáadjuk a fehér csokoládés tésztához való többi hozzávalót.
  5. Sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük az étcsokoládés keveréket, erre pedig ráöntjük a fehér csokis masszát. 
  6. Előmelegített sütőben, 180 fokon 50 percig sütjük.

6 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a fekete-fehér változat! Nagyon látványos és biztos finom is :)

    VálaszTörlés
  2. Mutatós ez a "kétszínű" süti :) nem találkoztam még ilyen megoldással!

    VálaszTörlés
  3. Flóra,még elvittem ezt is,nekem való,egyszerű és isteni!!!Ahogy kifogytam,jövök keresni!!!köszi!!!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is a brownie az egyik kedvencem, én sem tudom megunni!

    VálaszTörlés